wtorek, 14 sierpnia 2012

Kupiłam sobie...

Jesień już tuż tuż, teraz też jest już deszczowo (ładnie chyba w te wakacje już niestety nie będzie, chociaż tyle to zapowiadali... :/ ). W ostatnim poście, pytałam, gdzie można kupić przez neta jakieś fajne bluzy z nadrukami. Wszystkie były powyżej 100 złotych, a doliczając jeszcze przesyłkę, to po prostu... :/ Ale skusiłam się na niezwykle ciepłą, popularną ostatnio, bluzę polarową, zwaną Bejsbolówką. Literka "A", czerwone plecy i brzuch, szare rękawy. A wiecie ile dałam.? 62 złote.! Razem z przesyłką.! Za nową bluze, to nie dużo wam powiem.

http://allegro.pl/japan-style-bluza-kurtka-damska-bejsbolowka-s-m-i2547207272.html

Coś mniej więcej takiego.

Po drugie, znalazłam świeeetną piosenkę. Jejku, jak ona mi się podoba *_*


Dla ciekawskich - Flyleaf - Cassie. Jeżeli macie pojęcie o języku angielskim, wystarczy, że przeczytacie tekst na "teledysku", a jeżeli nie, to zobaczcie tłumaczenie. Świetne. Alternatywny rock ♥.♥

I po trzecie, jeżeli wiecie co to howrse cup, to macie szczęście.! Bo nauczyłam się robić prezentacje HTML i chętnie wam za darmo zrobię, wystarczy, że do mnie napiszecie. Nazywam się ryska199. Ale nie tylko, bo na inne strony chyba też się da :D
Zrobiłam już prezentację dla siebie i dla koleżanki :)

PZDR :D

7 komentarze:

Ania pisze...

tez właśnie planuję zakupić sobie bejsbolówkę <3
jest świetna ;D

Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Flyleaf. <3 Ta piosenka jest cudowna. Kocham ją. <3

http://skinny-yea.blogspot.com/
http://skinny-yea.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

No nie ma za co. ;) Tak, mam nowy nagłówek. Stary mi się znudził. :) MOżesz sobie posłuchać jeszcze "Again" i "Supernatural", oczywiście zespołu Flyleaf. :)

Anonimowy pisze...

Jestem tylko chwilowo , bo zaraz muszę wyprowadzić psa. Lacey jest cudowna. <3 jak ja robię nagłówki? Szukam obrazka (taki jak z tą laską w czapce) na białym tle, bo kolorowego nie potrafię zbytnio wymazać. Wklejam tą laskę w GIMP-ie, na białą kartkę rozmiaru 960x450. Robię scana tego do painta (nie umiem zapisać w gimpie), zapisuję w formacie PNG. Potem wklejam napisy w PhotoScape. Ot, cała filozofia. :)

Anonimowy pisze...

Jaką graficzką? :D To jest najprostszy nagłówek. Moja koleżanka robi neonowe napisy i wycina zdjęcia we wzorki. Robi jeszcze tła w photoshopie, takie profesjonalne. Ja to prawie wcale phtoshopa nie rozumiem. tylko te napisy, ale ledwo co. Nie jara mnie grafika. Jara mnie pisanie. ;D A piosenka cudowna. Dobrze śpiewasz? ;)

Anonimowy pisze...

Nieźle wam idzie. ;) Z którego jesteś rocznika? Wyobrażałam sobie ciebie zupełnie inaczej. o.O

Avelynn. pisze...

Też sobie kupiłam bejsbolówkę z japan stle,ale jeszcze nie przyszła..,ale jeszcze nie przyszła,przesyłka z Tajlandii,hue hue xd
Siema,Mały Chamku ;** (to było do Skinny)

Zapraszam:avehellburn.blogspot.com
:3

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Właścicielka Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes